Моніторингом основних компетенцій дітей закладу дошкільної освіти № 6 «Зірочка» було охоплено 128 дітей, що склало 100 відсотків.
Моніторингове дослідження якості реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти в 2021-2022 н.р. проводився за оцінювання рівня розвитку дитини всіх вікових груп згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти (авт.Т.В. Киричук) свідчать про наступне:
Діти молодшого дошкільного віку 4-й рік життя група «Ромашка» 18 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0% |
3 |
17% |
11 |
61% |
4 |
22 % |
Дитина в соціумі |
– |
0% |
5 |
28 % |
7 |
39 % |
6 |
33 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
2 |
11% |
9 |
50% |
7 |
39 % |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0% |
5 |
28% |
8 |
44% |
5 |
28% |
Гра дитини |
– |
0% |
6 |
33% |
10 |
56% |
2 |
11% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
0 % |
6 |
33 % |
8 |
45% |
4 |
22% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
4 |
22 % |
9 |
50% |
5 |
28% |
Діти раннього віку 3-й рік життя група « Веселка» 12 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0% |
4 |
33,3% |
4 |
33,3% |
4 |
33,3% |
Дитина в соціумі |
– |
0% |
4 |
33,3 % |
2 |
16,6% |
6 |
50 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
3 |
25% |
5 |
41,6% |
4 |
33,3% |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0% |
4 |
33,3% |
4 |
33,3% |
4 |
33,3% |
Гра дитини |
– |
0% |
2 |
16,6% |
5 |
41,6% |
5 |
41,6% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
0 % |
2 |
16,6% |
4 |
33,3% |
6 |
50% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
1 |
8,3 % |
3 |
25% |
8 |
66,7% |
Діти середнього дошкільного віку 5-й рік життя група «Калинка» 16 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0 % |
15 |
83,3 % |
3 |
16,7 % |
0 |
0 % |
Дитина в соціумі |
– |
0 % |
11 |
67% |
5 |
34 % |
– |
0 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
9 |
50 % |
9 | 50% |
0 |
0% |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0 % |
8 |
50 % |
8 |
50% |
– |
0% |
Гра дитини |
1 |
6,25 % |
8 |
50 % |
7 |
43,75 % |
– |
0% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
1 |
6,25% |
6 |
37,75 % |
8 |
56% |
– |
0% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
5 |
27,8 % |
10 |
55,6 % |
3 |
16,7 % |
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя група «Бджілка» 18 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
|||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
7 |
39 % |
10 |
56 % |
1 |
5 % |
– |
0 % |
|
Дитина в соціумі |
9 |
50,5 % |
8 |
44% |
1 |
5,5 % |
– |
0 % |
|
Дитина у природному довкіллі |
10 |
56 % |
8 |
44 % |
0 |
0 % |
– |
0% |
|
Дитина у світі мистецтва |
6 |
34 % |
11 |
61% |
1 |
5 % |
– |
0% |
|
Гра дитини |
13 |
72 % |
5 |
28% |
– |
0 % |
– |
0% |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
9 |
50 % |
8 |
45 % |
0 |
0% |
1 |
5% |
|
Мовлення дитини |
2 |
12 % |
7 |
39% |
8 |
44 % |
1 |
5 % |
|
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя група «Чомусики» 20 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
5 |
25 % |
10 |
50 % |
5 |
25 % |
– |
0 % |
Дитина в соціумі |
4 |
20 % |
13 |
65 % |
3 |
15 % |
– |
0% |
Дитина у природному довкіллі |
2 |
10 % |
8 |
40 % |
7 |
35 % |
3 |
15% |
Дитина у світі мистецтва |
3 |
15 % |
12 |
60% |
5 |
25 % |
– |
0% |
Гра дитини |
10 |
50 % |
10 |
50 % |
– |
0 % |
– |
0% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
4 |
20 % |
7 |
35 % |
7 |
35 % |
2 |
10% |
Мовлення дитини |
-5 |
25 % |
7 |
35 % |
8 |
40 % |
– |
0 % |
Група дітей молодшого дошкільного віку 4-й рік життя «Сонечко» 10 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0 % |
5 |
50 % |
5 |
50 % |
– |
0 % |
Дитина в соціумі |
– |
0 % |
3 |
30 % |
4 |
40 % |
3 |
30 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
3 |
30 % |
4 | 40 % | 3 |
30%
|
Дитина у світі мистецтва |
– |
0 % |
4 |
40 % |
4 |
40% |
2 |
20% |
Гра дитини |
– |
0 % |
4 |
40 % |
5 |
50 % |
1 |
10% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
0 % |
5 |
50 % | 2 |
20 % |
3 |
30% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
4 |
40 % |
2 |
20 % |
4 |
40 % |
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя логопедична група «Дзвіночок» 11 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
1 |
10 % |
3 |
27% |
6 |
71% |
1 |
10 % |
Дитина в соціумі |
2 |
19 % |
4 |
36% |
5 |
45% |
– |
0% |
Дитина у природному довкіллі |
3 |
27 % |
3 |
27% |
3 |
27% |
2 |
19 % |
Дитина у світі мистецтва |
2 |
18 % |
4 |
36% |
3 |
28% |
2 |
18% |
Гра дитини |
2 |
18% |
8 |
73% |
1 |
9 % |
– |
0% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
2 |
18,5% |
2 |
18,5 % |
4 |
36% |
3 |
27% |
Мовлення дитини |
3 |
27 % |
5 |
46% |
3 |
27% |
– |
0 % |