Моніторингом основних компетенцій дітей закладу дошкільної освіти № 6 «Зірочка» було охоплено 72 дитини, що склало 69 відсотків.
Моніторингове дослідження якості реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти в 2022-2023 н.р. проводився за оцінювання рівня розвитку дитини всіх вікових груп згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти (авт.Т.В. Киричук) свідчать про наступне:
Діти молодшого дошкільного віку 4-й рік життя група «Веселка» 14 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0% |
4 |
28,5% |
8 |
57% |
2 |
14.5 % |
Дитина в соціумі |
– |
0% |
5 |
35,5 % |
7 |
50 % |
2 |
14.5 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
8 |
57% |
3 |
21.5% |
3 |
21,5 % |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0% |
5 |
35,5% |
7 |
50% |
2 |
14.5% |
Гра дитини |
– |
0% |
3 |
21,5% |
9 |
64% |
2 |
14,5% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
0 % |
4 |
28,5 % |
8 |
57% |
2 |
14,5% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
3 |
21.5 % |
8 |
57% |
3 |
21,5% |
Діти раннього віку 3-й рік життя група « Чомусики» 7 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0% |
2 |
29% |
3 |
42% |
2 |
29% |
Дитина в соціумі |
– |
0% |
1 |
14 % |
4 |
57% |
1 |
29 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
1 |
14% |
5 |
72% |
1 |
14% |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0% |
2 |
29% |
3 |
42% |
2 |
29% |
Гра дитини |
– |
0% |
5 |
72% |
1 |
14% |
1 |
14% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
0 % |
4 |
57% |
1 |
14% |
2 |
29% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
0 |
0 % |
5 |
71% |
2 |
29% |
Діти середнього дошкільного віку 5-й рік життя група «Сонечко» 12 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
– |
0 % |
4 |
33,3 % |
4 |
33.3 % |
4 |
33,3 % |
Дитина в соціумі |
– |
0 % |
0 |
0 |
5 |
42 % |
7 |
58 % |
Дитина у природному довкіллі |
– |
0 % |
3 |
25 % |
6 | 50% |
3 |
25% |
Дитина у світі мистецтва |
– |
0 % |
4 |
33.3 % |
4 |
33.3% |
3 |
33.3% |
Гра дитини |
2 |
16.7 % |
3 |
25 % |
7 |
58.3 % |
– |
0% |
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
|
0% |
3 |
33 % |
5 |
42% |
4 |
33.3% |
Мовлення дитини |
– |
0 % |
|
0 % |
5 |
42 % |
7 |
58 % |
Діти старшого дошкільного віку 5-й рік життя група «Ромашка» 17 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
|||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
|
|
3 |
19 % |
6 |
37% |
7 |
44% |
|
Дитина в соціумі |
|
|
3 |
19% |
8 |
50 % |
5 |
31 % |
|
Дитина у природному довкіллі |
|
|
4 |
25 % |
6 |
37,5% |
6 |
37,5% |
|
Дитина у світі мистецтва |
|
|
3 |
19% |
9 |
56 % |
4 |
25% |
|
Гра дитини |
2 |
12,5% |
8 |
50 % |
6 |
37,5% |
|||
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
4 |
25 % |
4 |
25% |
|
50% |
|||
Мовлення дитини |
5 |
31 % |
11 |
69 % |
|||||
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя група «Калинка» 15 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
1 |
7 % |
8 |
53 % |
4 |
27 % |
2 |
13 % |
Дитина в соціумі |
5 |
33.3 % |
5 |
33.3 % |
5 |
33.3 % |
||
Дитина у природному довкіллі |
8 |
53 % |
7 |
47 % |
||||
Дитина у світі мистецтва |
4 |
27% |
7 |
46 % |
4 |
27% |
||
Гра дитини |
5 |
33,3 % |
8 |
53 % |
2 |
14% |
||
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
3 |
20 % |
5 |
33,3 % |
7 |
47 % |
||
Мовлення дитини |
6 |
40% |
4 |
27 % |
5 |
33% |
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя логопедична група «Бджілка» 7 дітей
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Особистість дитини |
3 |
42% |
4 |
58% |
||||
Дитина в соціумі |
4 |
58 % |
3 |
42% |
||||
Дитина у природному довкіллі |
3 |
42 % |
4 |
58% |
||||
Дитина у світі мистецтва |
3 |
42 % |
4 |
58% |
||||
Гра дитини |
5 |
71% |
2 |
29% |
||||
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
5 |
71 % |
2 |
29% |
||||
Мовлення дитини |
4 |
58% |
3 |
42% |