Робота з кадрами

Відповідно до статей 53, 54 Закону України «Про освіту», статті ЗО Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення», Постанови Кабінету Міністрів України  від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19», Листа Міністерства освіти і науки України від 11.03.2020 № 1/9-154, на виконання протоколу засідання тимчасової протиепідемічної  комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Роменської  міської ради № 2/20 від 12 березня 2020 року,та наказу відділу освіти виконавчого комітету Роменської міської ради Сумської області № 36-ОД від 12.03.2020 року, з метою попередження розповсюдження коронавірусної інфекції (СОУГО – 19) у закладі дошкільної освіти  був призупининий освітній процес   з 12 березня до 03 квітня 2020 року.

ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА

Міністерство освіти і науки України сформулювало рекомендації для керівників департаментів (управлінь) освіти і науки обласних, Київської міської державних адміністрацій, керівникам закладів освіти всіх форм власності (листи МОН: від 11.03.2020 № 1/9-154від 13.03.2020 № 1/9-161). Наказом від 16.03.2020 за № 406 передбачено організаційні заходи для запобігання  поширенню коронавірусу COVID – 19 в закладах освіти, що функціонують на території України.

Всім освітнім закладам рекомендовано налагодити можливість отримувати освіту та спілкуватись з педагогами за допомогою дистанційних технологій.

Метою дистанційного навчання є надання освітніх послуг шляхом застосування у навчанні сучасних інформаційно-комунікаційних технологій за певними освітніми або освітньо-кваліфікаційними рівнями відповідно до державних стандартів освіти.

Відповідно до частини першої статті 26 Закону України «Про освіту» керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню, фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти.

При запровадженні дистанційної роботи закладу дошкільної освіти керівник видає відповідний наказ «Про запровадження дистанційної роботи на період карантину».

Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанови Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 та з метою запобігання поширенню коронавірусу COVID-19 наказом по закладу дошкільної освіти запроваджується:

1. Дистанційна робота вдома педагогічним працівникам, а також працівникам (бухгалтерії, відділу кадрів– за можливості) закладу освіти.

2. Упродовж робочого часу, визначеного графіка, працівники зобов’язані:

  • виконувати обов’язки, передбачені трудовим договором;
  • відповідати на дзвінки керівника;
  • перевіряти електронну пошту та оперативно відповідати на листи;
  • організувати та проводити за розпорядженням керівника освітній процес за допомогою дистанційних технологій;
  • складати або корегувати плани роботи, готувати  матеріали щодо роботи з батьками (презентації, рекомендації щодо організації розпорядку дня дитини та організації освітньої діяльності) ;
  • писати конспекти занять відповідно до програми розвитку дитини дошкільного віку;
  • викладати матеріал під час Skype-конференцій,  Zoom, спілкування у групі по Viber (вайберу), WhatsApp (вотсапу), через електронну пошту, надсилати опитувальники для батьків тощо.

На карантині опинились не лише діти, а й деякі батьки, тому вкрай важливо педагогам закладу дошкільної освіти підтримувати зв’язок із батьками, допомогти їм організувати найкращий садочок у себе вдома.

Згідно із частиною другою статті 30 Закону України «Про освіту» заклади освіти, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності, зобов’язані забезпечувати на своїх вебсайтах (у разі їх відсутності – на вебсайтах своїх засновників) відкритий доступ до інформації та документів (освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою, інша інформація, що оприлюднюється за рішенням закладу освіти або на вимогу законодавства).

В роботі з батьками вихователь-методист та вихователі публікують рекомендації на онлайн-ресурсах.

Структура методичної роботи в закладі дошкільної освіти

(ясла-садку) №6 “Зірочка

Пріоритетні завдання функціонування і розвитку ЗДО

Основні напрямки діяльності

 

Педагоги ЗДО

Мета: підвищення рівня професійної компетентності

Вихованці:

Мета: розвиток якостей особистісного зростання дошкільника

Батьки і громадськість

Мета: інтеграція родинного і суспільного виховання

     

Зміст діяльності

 

Форми взаємодія

 

Форми методичної роботи

Масові: педради, педчитання, конференції, виставки.

Забезпечення здоров’я і здорового способу життя.

Індивідуальні: вступне тестування, консультації, відвідування ЗДО тощо

Групові: проблемні семінари, семінари-практикуми, провадження ППД, консиліуми, колективні педради, школи ППД, методоб’єднання  тощо.

Досягнення високого рівня освіти дошкільників

Наочно-письмові: батьківські куточки, стенди, анкетування, родинні газети тощо.

Створення умов для забезпечення готовності старших дошкільників до навчання у школі

Індивідуальні: самоосвіта, ППД (моделювання, корекція, вивчення, узагальнення), консультування, атестація, майстер-класи, наставництво, курси підвищення кваліфікації, участь у конкурсах тощо.

Групові: практикуми, гуртки за інтересами, школа молодих батьків тощо

Науково-методичне і кадрове забезпечення освітнього процесу

Колективні: конференції, тематичні зустрічі, спільні свята, зустрічі з цікавими людьми

ЦІЛІСНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Річний план ЗДО

Річний план 2020-2021 н.р.

Річний план 2019-2020 н.р.

Річний план 2018-2019 н.р.

Консультації для педагогів

консультація ГРАМОТА ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ

Консультація для вихователів Метод проектів

Консультація СТВОРЕННЯ БЕЗПЕЧНОГО РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА

Консультація Сучасний медіапростір

Семінари 

Семінар-практикум гра-стратегія формуємо соціальний досвід дошкільнят

Методичний фрістайл Семінар для педагогів дошкільних навчальних закладів

Семінар практикум для педагогів Блочно-тематичне планування

Cемінар спортивні ігри і вправи

Семінар інтегроване заняття

Семінар Гра з LEGO-механізм партнерської взаємодії педагога з дитиною

Педагогічні години

МАТЕМАТИКА РОЗУМ УПОРЯДКОВУЄ

Визначаємо рівень сформованості ігрової компетенції

Сучасне заняття та освітні ситуації

Новий закон України про освіту

Лялька як персона

Уроки доброти за В.О. Сухомлинським

Удосконалення професійної творчості

Міні тренінг

Тренінг для педагогів Вчимося розуміти дітей

Критерійний покер

ВЕБКВЕСТ Створення освітнього сайту

Майстер клас Навчаємо розмови

Інтелектуальне кафе

Педагогічні ради 

Педагогічні ради 2019-2020 рік

Педагогічні ради 2018-2020 рік

 

 

 

 


Jobs For Editors