
довідка моніторинг травень 2025
Група молодшого дошкільного віку «Бджілка», 16 дітей, вересень, 2024
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
5 |
31 |
7 |
44 |
4 |
25 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
8 |
50 |
4 |
25 |
4 |
25 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
4 |
25 |
5 |
31 |
3 |
19 |
4 |
25 |
|
Дитина у світі мистецтва |
9 |
56 |
3 |
19 |
4 |
25 |
– |
– |
|
Гра дитини |
5 |
31 |
5 |
31 |
4 |
25 |
2 |
13 |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
4 |
25 |
5 |
31 |
3 |
19 |
4 |
25 |
|
Мовлення дитини |
5 |
31 |
5 |
31 |
3 |
19 |
3 |
19 |
Результати моніторингу якості освіти
Група середнього дошкільного віку «Чомусики», 9 дітей¸ вересень 2024
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
– |
– |
4 |
45 |
3 |
33 |
2 |
22 |
|
Дитина в соціумі |
2 |
22 |
5 |
56 |
1 |
11 |
1 |
11 |
|
Дитина у природному довкіллі |
1 |
11 |
2 |
22 |
4 |
45 |
2 |
22 |
|
Дитина у світі мистецтва |
1 |
11 |
2 |
33 |
4 |
45 |
1 |
11 |
|
Гра дитини |
– |
– |
6 |
67 |
3 |
33 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
– |
2 |
22 |
4 |
45 |
3 |
33 |
|
Мовлення дитини |
– |
– |
3 |
33 |
5 |
56 |
1 |
11 |
Результати моніторингу якості освіти
Група дітей старшого дошкільного віку «Веселка», 13 дітей, вересень 2024
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
5 |
38 |
3 |
24 |
5 |
38 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
6 |
46 |
3 |
24 |
4 |
30 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
– |
– |
7 |
54 |
6 |
46 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
4 |
31 |
4 |
31 |
5 |
38 |
– |
– |
|
Гра дитини |
3 |
23 |
7 |
54 |
3 |
23 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
– |
7 |
54 |
6 |
46 |
– |
– |
|
Мовлення дитини |
– |
– |
7 |
54 |
6 |
46 |
– |
– |
Результати моніторингу якості освіти
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя логопедична група «Сонечко», 9 дітей, вересень 2024
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
– |
– |
4 |
44,5 |
4 |
44,5 |
1 |
11 |
|
Дитина в соціумі |
– |
– |
6 |
67 |
2 |
22 |
1 |
11 |
|
Дитина у природному довкіллі |
– |
– |
6 |
67 |
2 |
22 |
1 |
11 |
|
Дитина у світі мистецтва |
– |
– |
4 |
44,5 |
4 |
44,5 |
1 |
11 |
|
Гра дитини |
– |
– |
3 |
33 |
5 |
56 |
1 |
11 |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
– |
2 |
22 |
6 |
67 |
1 |
11 |
|
Мовлення дитини |
– |
– |
1 |
11 |
7 |
78 |
1 |
11 |
ЗВЕДЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ОБСТЕЖЕННЯ ДІТЕЙ
за вересень 2024 року
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ |
РІВЕНЬ |
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЕДЕНІ У ВІДСОТКАХ |
Середній показник по ЗДО |
|
|||||
|
|
|
«Калинка» 2 р.ж. |
«Ромашка» 3 р.ж. 6 дітей |
«Бджілка» 4 р.ж.» 16 дітей |
«Чомусики» 5 р.ж. 9 дітей |
«Сонечко» 6 р.ж. 9 дітей |
«Веселка» 6 р.ж 13 дітей. |
53 дитини |
|
|
Особистість дитини |
Високий |
– |
– |
31 |
– |
– |
38 |
14 |
|
|
Достатній |
– |
100 |
44 |
45 |
44,5 |
24 |
52 |
|
|
|
Середній |
|
– |
25 |
33 |
44,5 |
38 |
28 |
|
|
|
Початковий |
|
– |
– |
22 |
11 |
1 |
6 |
|
|
|
Дитина в соціумі |
Високий |
|
– |
50 |
22 |
– |
46 |
24 |
|
|
|
Достатній |
|
50 |
25 |
56 |
67 |
24 |
44 |
|
|
|
Середній |
|
50 |
25 |
11 |
22 |
30 |
28 |
|
|
|
Початковий |
|
– |
– |
11 |
11 |
– |
4 |
|
|
Дитина у природному довкіллі |
Високий |
|
– |
25 |
11 |
– |
– |
7 |
|
|
|
Достатній |
|
– |
31 |
22 |
67
|
54 |
35 |
|
|
|
Середній |
|
50 |
19 |
45 |
22 |
46 |
36 |
|
|
|
Початковий |
|
50 |
25 |
22 |
11 |
– |
22 |
|
|
Дитина у світі мистецтва |
Високий |
|
– |
56 |
11 |
– |
31 |
20 |
|
|
|
Достатній |
|
50 |
19 |
33 |
44,5 |
31 |
35 |
|
|
|
Середній |
|
– |
25 |
45 |
44,5 |
38 |
30 |
|
|
|
Початковий |
|
50 |
– |
11 |
11 |
– |
15 |
|
|
Гра дитини |
Високий |
|
– |
31 |
– |
– |
23 |
11 |
|
|
|
Достатній |
|
– |
31 |
67 |
33 |
54 |
37 |
|
|
|
Середній |
|
100 |
25 |
33 |
56 |
23 |
47 |
|
|
|
Початковий |
|
– |
13 |
– |
11 |
– |
5 |
|
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
Високий |
|
– |
25 |
– |
– |
– |
5 |
|
|
|
Достатній |
|
– |
31 |
22 |
22 |
54 |
26 |
|
|
|
Середній |
|
50 |
19 |
45 |
67 |
46 |
45 |
|
|
|
Початковий |
|
50 |
25 |
33 |
11 |
– |
24 |
|
|
Мовлення дитини |
Високий |
|
– |
31 |
– |
– |
– |
6 |
|
|
|
Достатній |
|
– |
31 |
33 |
11 |
54 |
26 |
|
|
|
Середній |
|
100 |
19 |
56 |
78 |
46 |
60 |
|
|
|
Початковий |
|
– |
19 |
11 |
11 |
– |
8 |
|
План проведення моніторингу якості дошкільної освіти
в Роменському закладі дошкільної освіти (ясла – садку) №6 «Зірочка»
на 2024 – 2025 навчальний рік
|
№ з/р |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Відповідальний |
|
1 |
Опрацювати нормативно – правову базу щодо організації та здійснення моніторингу
|
До 25.09.2024 |
Директор Вихователь – методист |
|
2 |
Видати наказ про проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО |
Вересень Квітень |
Директор |
|
3 |
Розробити Критерії, що відповідають кожному з видів компетенцій, яких діти набувають у межах освітніх ліній |
До 25.09.2024 |
Вихователь – методист |
|
4 |
Вихователь – методист 6 Підготувати діагностичний інструментарій та визначити основні методи педагогічного оцінювання рівня розвитку дитини |
До 25.09.2024 |
Вихователі старших груп
|
|
5 |
Провести педагогічну діагностику рівня розвитку старших дошкільників за всіма освітніми лініями (у відповідності до визначених критеріїв) |
20.09.2024– 30.10.2024 25.03.2025– 03.05.2025
|
Вихователі старших груп
|
|
6 |
Визначити кінцевий показник рівня виконання програми та БКДО у старших групах |
До 01.11.2024 До 10.05.2025
|
|
|
7 |
Розробити рекомендації методичного, психологічного характеру для педагогічних працівників щодо покращення результатів якості дошкільної освіти відповідно до результатів моніторингу |
Грудень 2024 |
Вихователь – методист Практичний психолог
|
|
8 |
Розробити індивідуальні освітні маршрути для дітей, які мають показники нижче середнього та низькі згідно результатів моніторингу |
Грудень2024 Травень 2025 |
Вихователі старших груп
|
|
9 |
Скласти аналітичний звіт за результатами моніторингу та виступити на педагогічній раді
|
28.11.2024 28.05.2024 |
Вихователь-методист |
|
10 |
Видати наказ за результатами проведення моніторингу рівня розвитку дошкільників та якості дошкільної освіти у ЗДО |
Жовтень, 2024 Травень 2025
|
Директор ЗДО |
Довідка
«Підсумки моніторингу навчальних можливостей здобувачів освіти в Роменському закладі дошкільної освіти ясла-садку №6 «Зірочка»
(вересень 2024 р.)
З метою створення ефективної системи управління та комплексної оцінки якості освітнього рівня розвитку дітей у 2024/2025 навчальному році, у вересні 2024 року було здійснене первинне моніторингове обстеження дітей (Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти: методичний посібник / упорядник : Н.М. Шаповал, В.О. Левченко, Г.М. Остапюк та ін.. – 3-тє видання, зі змінами. – Тернопіль:Мандрівець, 2021. -184 с.)
Ним було охоплено 58 % вихованців. Зведена таблиця результатів визначення рівня засвоєння дітей за освітніми напрямами у межах Базового компонента дошкільної освіти висвітлена у Додатку 1.
У додатку 2 розкрито рівень засвоєння знань дітьми за кожним напрямом БКДО по кожній віковій групі.
На початку 2024/205 навчального року (вересень) вихователями кожної вікової
групи проведено моніторинг рівня сформованості навчальних можливостей та компетенції
дошкільників відповідно до Положення про моніторинг якості наданих послуг та за
критеріями карт спостережень оцінки результативності освітнього процесу за 7-ма освітніми лініями складових Базового компонента.
Основним документом, який регламентує проведення моніторингу в дошкільній галузі, є
наказ Міністерства освіти і науки України від 11.04.2008 р. № 309 «Про проведення
моніторингу стану дошкільної освіти».
Нормативно – правові документи:
Метою моніторингу є вивчення стану реалізації завдань Базового компонента
дошкільної освіти, стану організації освітнього процесу в ЗДО “Зірочка ”.
Моніторингове дослідження розвитку навчальних можливостей дітей було проведено у
всіх вікових групах закладу дошкільної освіти на виконання Базового компоненту
дошкільної освіти.
Поставленні завдання моніторингового дослідження дозволили:
отримати об’єктивну інформацію про рівень сформованості життєвої компетентності
дошкільників.
компонента дошкільної освіти, програми розвитку дитини дошкільного віку «Я у Світі»
покращення якості дошкільної освіти, спираючись на результати моніторингу.
У всіх групах дошкільного віку моніторинг був проведений за методичним
посібником для педагогів дошкільних навчальних закладів «Моніторинг навчальних
досягнень дітей згідно Базовим компонентом дошкільної освіти» та фіксувався у картках
результатів моніторингу сформованості основних компетенцій.
Результати моніторингового обстеження кожної дитини було внесено у зведені картку
результатів моніторингу сформованості основних компетенцій відповідної вікової групи.
Педагоги були забезпечені інструментарієм для здійснення моніторингу, матеріалами щодо фіксування результатів (таблицями, картками) та матеріалами проведення педагогічної діагностики.
Вихователь-методист, Яковлєва В.Г., аналізувала та узагальнювала дані педагогічного вивчення на основі результатів моніторингу, на педагогічних оперативках були проаналізовані результати та за динамікою змін у розвитку дошкільників були визначені
необхідні методи надання їм допомоги за кожною освітньою лінією Базового компонента дошкільної освіти, внесені корективи в освітній процес, як індивідуально для кожної дитини, так і всієї групи в цілому.
Моніторингом було охоплено 53 здобувачів освіти (54 %) ; з них дітей раннього віку всього 6 ( 27%).).
Середній показник розвитку навчальних можливостей дітей раннього віку групи «Ромашка» ( вихователі Анна Дзюба, Наталія Голубкова) : 30 % дітей мають середній
рівень навчальних можливостей, 70 % початковий рівень. Такий показник зумовлений
адаптацією дітей раннього віку та низький рівень мовленнєвої та соціальної
компетентностей.
Моніторингом було охоплено 16 (64%) дітей молодшого дошкільного віку групи «Бджілка” (всього – 25 дітей), вихователі Юлія Лукаш та Ірина Косенко.
Аналіз розвитку дітей молодшої групи показав- 30% = достатній рівень. 25 % дітей мають середній рівень навчальних можливостей, 11 % початковий рівень).
Найкраще дітям вдається освітній напрям «Особистість дитини», «Дитина у світі мистецтва» «Дитина в соціумі», Дитина у природному довкіллі», є труднощі у засвоєнні програмового матеріалу з освітніх ліній «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
Моніторингом було охоплено 9 (47%) дітей середнього віку, (група «Чомусики» –
19 дітей, вихователі Кримець Л.П., Король Ю.С..) найкращих результатів діти досягли у напрямі «Дитина у соціумі» та «Дитина у природному довкіллі», особливої уваги потребує напрям «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі» та «Мовлення дитини».
Аналіз показав що середній % навчальних можливостей дітей : 8 %- достатній
рівень, 77% середній рівень та 15%- початковий рівень. Діти з початковим рівнем це діти у яких недостатньо сформована мовленнєва діяльність .
Моніторингом було охоплено 59% дітей старшого дошкільного віку (група «Веселка»– 22 дітей, вихователі Стромиленко Т.П., Каплун М.В.).
Аналіз показав, що 32% мають достатній рівень навчальних можливостей розвитку відповідно до віку, 68%– середній рівень розвитку. Дітей початкового рівня немає.
Найкращі показники виявлені з освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва», «»Дитина в соціумі» та «Особистість дитини». Найбільше труднощів викликав напрям «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі».
Моніторингом було охоплено 9 (90%) дітей логопедичної групи (група «Сонечко» –
10 дітей). Аналіз розвитку показав, що 33 % дітей мають достатній рівень навчальних
можливостей розвитку відповідно до віку, 56% – середній рівень розвитку, 11%- початковий рівень. Діти з початковим рівнем – це діти у яких не розвинене в достатній мірі мовлення та відсутня комунікація.
З даних моніторингових досліджень ми спостерігаємо, що дошкільнята мають
середній рівень знань та початковий, крім дітей старшої групи. Початковий рівень дітей груп раннього віку означає те, що діти цих груп на початку навчального року адаптуються до дошкільного закладу і можуть та виконують деякі дії та завдання самостійно, але здебільшого, потребують допомогу вихователя, батьків.
Виходячи з вищезазначеного, рекомендується:
1.1. Працювати над реалізацією завдань програми розвитку дитини дошкільного віку « Я у Світі»» на виконання завдань Базового компонента дошкільної освіти.
1.2. Активно впроваджувати інноваційні методи та прийоми для підвищення пізнавальної
активності дітей.
1.3.Забезпечити батьківські інформаційні стенди необхідною. консультативнопросвітницькою інформацією
1.4. Проводити роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботиз дітьми вдома з розвитку пізнавальної сфери та мовлення.
2.1. Планувати та проводити індивідуальну роботу з дітьми, які потребують підвищення
рівня відповідних компетентностей.
2.2. Провести роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування
дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності роботи з дітьми вдома з розвитку
пізнавальної сфери, мовлення, художньо-естетичного, логіко-математичного розвитку.
з дітьми, які потребують корекції, спрямованої на розвиток чуття ритму, слухового
сприймання, координації рухів.
виховання з дітьми, які потребують додаткової уваги.
Вихователь-методист: Валентина Яковлєва
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №6 «ЗІРОЧКА» РОМЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
У 2023/2024 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ
Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно Базового компоненту і чинної програми розвитку дитини від народження до шести років «Я у Світі» в закладі дошкільної освіти №6 “Зірочка” проводився у квітні 2024 року.
Діагностичним інструментарієм використано методичний посібник «Моніторинг досягнень дітей дошкільного віку згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти» (Автори: Киричук Т. В., Кулик О. М., Шаповал Н. М. ).
Метою моніторингу було виявлення ступеня співвідношення результатів діяльності
закладу із стандартами й вимогами дошкільної освіти, вивчення показників розвитку
компетентностей дітей, для подальшого адекватного планування роботи вихователів,
визначення напрямків розвитку дітей, які потребують більше часу та підвищеної уваги, як
індивідуально для кожної дитини, так і для всієї групи в цілому.
Для моніторингово дослідження якості дошкільної освіти були використані
наступні методи:
– контрольні та підсумкові заняття;
– міні-заняття з окремими дітьми;
– спостереження за дітьми (безпосередні, опосередковані);
– бесіда з дітьми (як допоміжний метод);
– метод доручень (як один із видів природного експерименту);
– вивчення продуктів художньо-продуктивної діяльності дошкільнят
(малювання, ліплення, аплікації, конструювання, художньої праці, мовленнєвої творчості
тощо);
– дидактичні, розвивальні ігри та вправи.
В групі раннього віку “Чомусики”моніторингове дослідження
проводилось за системою показників нервово-психічного розвитку. Результати
фіксувались у картках нервово-психічного розвитку дитини раннього віку.
За результатами моніторингу розвитку дітей раннього віку було визначено, що із
загального числа: 17 дітей – обстежено 10 осіб (59%); із них – 7 (70%) дітей мають
розвиток відповідно до віку, у 3 (30%) дітей – розвиток на середньому рівні.
Звіт про проведення моніторингу основних компетенцій дітей закладу
дошкільної освіти № 6 «Зірочка» в квітні 2024 року
Моніторингом основних компетенцій дітей закладу дошкільної освіти № 6 «Зірочка» було охоплено 72 дитини, що склало 68 відсотків.
Моніторингове дослідження якості реалізації завдань Базового компонента дошкільної освіти в 2023-2024 н.р. проводився за оцінювання рівня розвитку дитини всіх вікових груп згідно з Базовим компонентом дошкільної освіти (авт.Т.В. Киричук) свідчать про наступне:
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Група раннього віку 3-й рік життя «Бджілка», 10 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
3 |
30 |
5 |
50 |
2 |
20 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
5 |
50 |
2 |
20 |
3 |
30 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
3 |
30 |
5 |
50 |
2 |
20 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
3 |
30 |
4 |
40 |
1 |
10 |
1 |
10 |
|
Гра дитини |
5 |
50 |
3 |
30 |
2 |
20 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
2 |
20 |
5 |
50 |
3 |
30 |
– |
– |
|
Мовлення дитини |
2 |
20 |
4 |
40 |
3 |
30 |
1 |
10 |
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Група раннього віку 3-й рік життя «Калинка», 4 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Гра дитини |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
– |
– |
– |
– |
4 |
100 |
– |
– |
|
Мовлення дитини |
– |
– |
– |
– |
1 |
25 |
3 |
75 |
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Група молодшого дошкільного віку «Чомусики», 12 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
3 |
27 |
5 |
46 |
3 |
27 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
2 |
18 |
6 |
55 |
3 |
27 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
5 |
46 |
3 |
27 |
3 |
27 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
5 |
46 |
4 |
36 |
2 |
18 |
– |
– |
|
Гра дитини |
5 |
46 |
3 |
27 |
3 |
27 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
5 |
46 |
2 |
18 |
3 |
27 |
1 |
9 |
|
Мовлення дитини |
2 |
18 |
6 |
55 |
3 |
27 |
– |
– |
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Група середнього дошкільного віку «Веселка», 17 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
8 |
50 |
5 |
31 |
3 |
19 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
7 |
44 |
6 |
37 |
3 |
19 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
8 |
50 |
5 |
31 |
3 |
19 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
7 |
44 |
6 |
37 |
3 |
19 |
– |
– |
|
Гра дитини |
7 |
44 |
9 |
56 |
– |
– |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
5 |
31 |
7 |
44 |
4 |
25 |
– |
– |
|
Мовлення дитини |
1 |
6 |
8 |
50 |
7 |
44 |
– |
– |
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Група дітей старшого дошкільного віку «Ромашка», 19 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
5 |
28 |
8 |
44 |
4 |
22 |
1 |
6 |
|
Дитина в соціумі |
4 |
22 |
8 |
44 |
5 |
28 |
1 |
6 |
|
Дитина у природному довкіллі |
4 |
22 |
6 |
33 |
7 |
39 |
1 |
6 |
|
Дитина у світі мистецтва |
2 |
11 |
7 |
39 |
9 |
50 |
– |
– |
|
Гра дитини |
6 |
33 |
5 |
28 |
6 |
33 |
1 |
6 |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
4 |
22 |
7 |
39 |
6 |
33 |
1 |
6 |
|
Мовлення дитини |
3 |
16 |
7 |
39 |
7 |
39 |
1 |
6 |
Результати моніторингу якості освіти, квітень 2024
Діти старшого дошкільного віку 6-й рік життя логопедична група «Сонечко», 10 дітей
|
Освітні лінії |
в |
д |
с |
п |
||||
|
|
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
Кількість дітей |
Що становить, % |
|
Особистість дитини |
3 |
30 |
5 |
50 |
2 |
20 |
– |
– |
|
Дитина в соціумі |
2 |
20 |
5 |
50 |
3 |
30 |
– |
– |
|
Дитина у природному довкіллі |
1 |
10 |
6 |
60 |
3 |
30 |
– |
– |
|
Дитина у світі мистецтва |
– |
– |
6 |
60 |
4 |
40 |
– |
– |
|
Гра дитини |
3 |
30 |
4 |
40 |
3 |
30 |
– |
– |
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
2 |
20 |
3 |
30 |
5 |
50 |
– |
– |
|
Мовлення дитини |
– |
– |
6 |
60 |
4 |
40 |
– |
– |
ЗВЕДЕНІ РЕЗУЛЬТАТИ МОНІТОРИНГОВОГО ОБСТЕЖЕННЯ ДІТЕЙ
за квітень 2024 року
|
ОСВІТНЯ ЛІНІЯ |
РІВЕНЬ |
РЕЗУЛЬТАТИ НАВЕДЕНІ У ВІДСОТКАХ |
Середній показник по ЗДО |
|
|||||
|
|
|
«Калинка» 3 р.ж. |
«Бджілка» 3 р.ж. |
«Чомусики» 4 р.ж.» |
«Веселка» 5 р.ж. |
«Сонечко» 6 р.ж. |
«Ромашка» 6 р.ж. |
|
|
|
Особистість дитини |
Високий |
– |
30 |
27 |
50 |
30 |
28 |
28 |
|
|
Достатній |
– |
50 |
46 |
31 |
50 |
44 |
36 |
|
|
|
Середній |
100 |
20 |
27 |
19 |
20 |
22 |
35 |
|
|
|
Початковий |
– |
– |
– |
– |
– |
6 |
1 |
|
|
|
Дитина в соціумі |
Високий |
– |
50 |
18 |
44 |
20 |
22 |
26 |
|
|
Достатній |
– |
20 |
55 |
37 |
50 |
44 |
34 |
|
|
|
Середній |
100 |
30 |
27 |
19 |
30 |
28 |
39 |
|
|
|
Початковий |
– |
– |
– |
– |
– |
6 |
1 |
|
|
|
Дитина у природному довкіллі |
Високий |
– |
30 |
46 |
50 |
10 |
22 |
27 |
|
|
Достатній |
– |
50 |
27 |
31 |
60
|
33 |
33 |
|
|
|
Середній |
100 |
20 |
27 |
19 |
30 |
39 |
39 |
|
|
|
Початковий |
– |
– |
– |
– |
– |
6 |
1 |
|
|
|
Дитина у світі мистецтва |
Високий |
– |
30 |
46 |
44 |
– |
11 |
22 |
|
|
Достатній |
– |
40 |
36 |
37 |
60 |
39 |
36 |
|
|
|
Середній |
100 |
10 |
18 |
19 |
40 |
50 |
40 |
|
|
|
Початковий |
– |
10 |
– |
– |
– |
– |
2 |
|
|
|
Гра дитини |
Високий |
– |
50 |
46 |
44 |
30 |
33 |
34 |
|
|
Достатній |
– |
30 |
27 |
56 |
40 |
28 |
30 |
|
|
|
Середній |
100 |
20 |
27 |
– |
30 |
33 |
35 |
|
|
|
Початковий |
– |
– |
– |
– |
– |
6 |
1 |
|
|
|
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі |
Високий |
– |
20 |
46 |
31 |
20 |
22 |
23 |
|
|
Достатній |
– |
50 |
18 |
44 |
30 |
39 |
30 |
|
|
|
Середній |
100 |
30 |
27 |
25 |
50 |
33 |
44 |
|
|
|
Початковий |
– |
– |
9 |
– |
– |
6 |
3 |
|
|
|
Мовлення дитини |
Високий |
– |
20 |
18 |
6 |
– |
16 |
10 |
|
|
Достатній |
– |
40 |
55 |
50 |
60 |
39 |
40 |
|
|
|
Середній |
25 |
30 |
27 |
44 |
40 |
39 |
35 |
|
|
|
Початковий |
75 |
10 |
– |
– |
– |
6 |
15 |
|
|
ВИСНОВКИ
Виходячи з результатів діагностичного дослідження досягнень дітей за освітніми
лініями БКДО, які наочно відображені в картках результатів моніторингу сформованості
основних компетенцій та узагальнені у відповідних таблицях , можна зробити
наступні висновки: освітній процес спрямовано на основну мету – формування у
дошкільників світогляду цілісного бачення навколишнього світу і самих себе, свого місця
в природі та суспільстві. Освітня діяльність з дітьми планується і проводиться відповідно
до Базового компоненту дошкільної освіти, програми розвитку дитини від народження до
шести років «Я у Світі», методичних рекомендацій щодо організації освітнього процесу з
дітьми дошкільного віку та інших нормативних документів в галузі дошкільної освіти.
Результати, отримані під час моніторингового дослідження якості дошкільної освіти
у групах передшкільного віку, свідчать про те, що робота ведеться на належному рівні.
Організація життєдіяльності дітей упродовж дня здійснюються відповідно до режиму
дня, розкладу організованих та колективних форм роботи, інтересів і запитів дітей. У всіх
групах створене доцільне розвивально-предметне середовище з відповідними осередками для проведення
організованої та самостійної діяльності дошкільнят, яке забезпечує різні
види їх активності.
РЕКОМЕНДАЦІЇ
На підставі вище наведеного аналізу моніторингових досліджень та з метою
вдосконалення організації освітньої діяльності за програмою розвитку дитини від
народження до шести років «Я у Світі», пропонується:
– дообстежити дітей, які не відвідували заклад дошкільної освіти на час проведених
обстежень;
– відповідно до результатів моніторингового дослідження, планувати з дошкільниками
індивідуальні форми роботи;
– спланувати індивідуальну роботу з дітьми (початкового, середнього рівня), застосовувати
до них більш диференційований підхід;
– продовжити спрямовувати освітній процес на досягнення соціально-закріпленого
результату (заданої норми, вимог до розвиненості, навченості та вихованості дитини);
– продовжувати роботу щодо впровадження інноваційних технологій для покращення
показників рівня набуття різних видів компетенцій кожною дитиною;
– при плануванні освітньої роботи більш широко застосовувати різні форми роботи з
розвитку зв’язного мовлення, а саме: різні види театралізованої діяльності, дидактичні
ігри вправи мовленнєвого спрямування, використання художнього слова, діалогічного
спілкування з дорослими та однолітками тощо;
– з метою формування цілісної картини світу, при організації освітньої діяльності з
дітьми продовжувати застосовувати основні і специфічні принципи STREAM освіти дітей
дошкільного віку;
– проводити роз’яснювальну роботу з батьками дітей щодо систематичного відвідування
дітьми закладу дошкільної освіти, необхідності співпраці батьків з вихователями груп
щодо розвитку вдома пізнавальної сфери та мовлення дітей.
1. «Особистість дитини»
Вихователям:
1.1. Продовжувати підвищувати рухову активність дітей, удосконалюючи виконання
основних рухів відповідно віку дітей та активізувати роботу по використанню рухливих і
спортивних ігор.
1.2. Провести роз’яснювальну роботу серед батьків, опікунів вихованців щодо
формування навичок безпечної життєдіяльності та попередження нещасних випадків під
час літнього відпочинку.
2. «Дитина в соціумі»
Вихователям:
2.1. Продовжувати спільно з родинами формувати комунікативні вміння: узгоджувати,
домовлятись, поступатися, вибачатися, визнавати чесноти та помилки одне одного,
прищеплювати навички культурної поведінки в людському оточенні.
Вихователь- методист Валентина ЯКОВЛЄВА